Arbejdsmiljøkoordinator (P) og (B)
Brænder du for at rådgive om arbejdsmiljø ifm. spændende bygge- og anlægsprojekter?
Vi tilbyder her en spændende stilling med en alsidig hverdag og en attraktiv opgaveportefølje,
hvor du både kan sætte dine evner inden for alle de klassiske AMK-ydelser i spil og være med
til at videreudvikle og yderligere styrke vores velfungerende arbejdsmiljøteam.
Dine opgaver bliver
- Arbejdsmiljøkoordinering under projektering, herunder kortlægning af AMK-problemstillinger i byggeprocessen, udarbejdelse af risikolog,
opfølgning med de projekterende samt udarbejdelse af Plan for Sikkerhed & Sundhed og Journal
- Arbejdsmiljøkoordinering under udførelsen, herunder afholdelse af sikkerhedsmøder, gennemførelse af sikkerhedsrunderinger, opfølgning og koordinering på byggepladsen samt opdatering af PSS og Journal
- Rådgivning af projekterende rådgivere ift. deres pligter iht. arbejdsmiljøloven
Vi tilbyder
- En fleksibel arbejdsplads
- Et spændende og udviklende job
- En ledelsesstil, hvor der er frihed under ansvar
- Dygtige og engagerede kollegaer og sparringspartnere
- Et uformelt arbejdsmiljø, hvor alle bidrager til fælles succes
Om dig
- Du motiveres af at arbejde med mennesker
- Du har gode formidlingsevner i både skrift og tale
- Du er løsnings- og samarbejdsorienteret og kan bevare overblikket på en byggeplads
Kvalifikationer
- Gennemført arbejdsmiljøuddannelse for koordinatorer i bygge-& anlægsbranchen
- Mindst 3 års erfaring med arbejdsmiljøkoordinering under projektering & udførelse
- Erfaring med arbejdsmiljøkoordinering ifm. pharma- og/eller anlægsprojekter vil være en fordel
- Praktisk erfaring i ledelse af bygge- og anlægsarbejde
- Godt kendskab til arbejdsmiljølovgivningen
Interesseret?
Ønsker du at vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder Andreas Parbo på tlf. 2485 6914. Ansøgning og CV sendes til Susanne Rømer: srj@cubicgroup.dk
Skriv venligst "ARBEJSMILJØKOORDINATOR" i emnefeltet.
Vi afholder samtaler løbende med henblik på ansættelse snarest muligt.
