Vi har travlt i Cubic Group!

Vi søger en/to erfarne kollegaer til vores arbejdsmiljøafdeling.

Vores arbejdsmiljøafdeling der beskæftiger sig med alle former for arbejdsmiljørådgivning og arbejdsmiljøkoordinering (P) og (B) i alle typer byggerier, er i rivende udvikling. Vi har derfor brug for flere kollegaer til at bistå vores kunder med alle former for rådgivning inden for arbejdsmiljø.

Dine primære arbejdsopgaver og ansvarsområder bliver:

  • At varetage rollen som arbejdsmiljøkoordinator i projekteringsfasen.
  • At varetage rollen som arbejdsmiljøkoordinator i udførelsesfasen.
  • At varetage rollen som arbejdsmiljørådgiver for bygherre og entreprenører.

Dine kvalifikationer:

Vi forestiller os, at du er uddannet bygningsingeniør eller bygningskonstruktør og har den lovpligtige arbejdsmiljøkoordinatoruddannelse. Derudover lægger vi vægt på følgende:

  • Du har minimum 5-10 års erfaring.
  • Du er fagligt velfunderet og nysgerrig
  • Du er ambitiøs, energisk og har en positiv tilgang til udfordringer
  • Du er en udpræget teamplayer og trives i et tværfagligt miljø
  • Du er systematisk og pligtopfyldende
  • Du er udadvendt – har let ved at omgås kollegaer og samarbejdspartnere

Vi tilbyder:

  • Et job i en mindre rådgivningsvirksomhed i udvikling
  • Gode muligheder for personlig- og forretningsmæssig udvikling
  • Et selvstændigt og ansvarsfuldt job blandt gode kollegaer
  • Løn og vilkår der matcher dine kvalifikationer
  • Et åbent, uformelt og godt arbejdsmiljø

Tiltrædelse og ansøgning: Straks

Spørgsmål og ansøgning skal rettes til afdelingsleder Andreas Parbo, på telefon 2485 6914 eller mail andreas@cubicgroup.dk.

Om os​

​Cubic Group har mange års erfaring med bygherrerådgivning, byggeledelse og commissioning af flere store komplekse byggerier af arkitektonisk høj standard, derfor ved vi, hvordan ledelse af et byggeri af denne type skal håndteres.

CUBIC group

Ordrupvej 60, 5. sal
2920 Charlottenlund

Kontakt os

Følg os