Vi søger en/to erfarne kollegaer til vores arbejdsmiljøafdeling.
Vores arbejdsmiljøafdeling der beskæftiger sig med alle former for arbejdsmiljørådgivning og arbejdsmiljøkoordinering (P) og (B) i alle typer byggerier, er i rivende udvikling. Vi har derfor brug for flere kollegaer til at bistå vores kunder med alle former for rådgivning inden for arbejdsmiljø.
Dine primære arbejdsopgaver og ansvarsområder bliver:
- At varetage rollen som arbejdsmiljøkoordinator i projekteringsfasen.
- At varetage rollen som arbejdsmiljøkoordinator i udførelsesfasen.
- At varetage rollen som arbejdsmiljørådgiver for bygherre og entreprenører.
Dine kvalifikationer:
Vi forestiller os, at du er uddannet bygningsingeniør eller bygningskonstruktør og har den lovpligtige arbejdsmiljøkoordinatoruddannelse. Derudover lægger vi vægt på følgende:
- Du har minimum 5-10 års erfaring.
- Du er fagligt velfunderet og nysgerrig
- Du er ambitiøs, energisk og har en positiv tilgang til udfordringer
- Du er en udpræget teamplayer og trives i et tværfagligt miljø
- Du er systematisk og pligtopfyldende
- Du er udadvendt – har let ved at omgås kollegaer og samarbejdspartnere
Vi tilbyder:
- Et job i en mindre rådgivningsvirksomhed i udvikling
- Gode muligheder for personlig- og forretningsmæssig udvikling
- Et selvstændigt og ansvarsfuldt job blandt gode kollegaer
- Løn og vilkår der matcher dine kvalifikationer
- Et åbent, uformelt og godt arbejdsmiljø
Tiltrædelse og ansøgning: Straks
Spørgsmål og ansøgning skal rettes til afdelingsleder Andreas Parbo, på telefon 2485 6914 eller mail andreas@cubicgroup.dk.